Το άρθρο της εβδομάδας. Δημιουργεί το μάρκετινγκ ανάγκες;

Χωρίς σχόλια Share:
Παρά την αρκετά διαδεδομένη άποψη για το αντίθετο, το μάρκετινγκ δεν μπορεί να δημιουργήσει ανάγκες. Θα ήταν ευχής έργον για τα απανταχού στελέχη του (και ίσως όχι ό,τι καλύτερο για όλους τους άλλους), αλλά δεν μπορεί. Αν μπορούσε, σίγουρα δεν θα αποτύγχαναν το 80% των νέων προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο! Κι αυτό πρέπει να το […]



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

Τεχνικός σύμβουλος για το Ελληνικό αναλαμβάνει ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Γιώργος Στασινός

Next Article

ΕΕ: Χωρίς συμφωνία για τις κυρώσεις κατά της Τουρκίας

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Διαβάστε επίσης: