Ο Γεροδήμος κέρδισε τον αγώνα και ο Στεργιάδης το Κύπελλο Β. Ελλάδος…
To Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, 2 – 3 Νοεμβρίου, ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Β. Ελλάδος, με τον 4ο γύρο του θεσμού, το 12ο Ράλλυ Σπριντ Μετεώρων – Τρικάλων.
Μια παλιά Ακροπολική ειδική, που ξύπνησε μνήμες από το παρελθόν (χωμάτινη τότε) η ειδική «Μετέωρα» των 12.45 χλμ. που έγινε τρεις φορές.
Το κέντρο του αγώνα ήταν η πολύ όμορφη και φιλόξενη Καλαμπάκα, με τους πέτρινους βράχους των Μετεώρων να έχουν επάνω τους τα μοναστήρια, που προκαλούν δέος.
Το μεσημέρι του Σαββάτου έγινε ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων, στο χώρο του Πολιτιστικού και Εκθεσιακού κέντρου Καλαμπάκας. Και το βράδυ της ίδιας μέρας έγινε η πανηγυρική εκκίνηση των αγωνιζομένων από την κεντρική πλατεία της Καλαμπάκας. Το service park φιλοξενήθηκε στον Ο.Σ.Ε. Καλαμπάκας στο κέντρο της πόλης. Οι συμμετοχές έφθασαν το νούμερο 25, με όλους τους διεκδικητές των κατηγοριών να είναι παρόντες.
O αγώνας ξεκίνησε τον Κυριακή το πρωί στις 10.00 με το αγωνιστικό αυτοκίνητο με το Νο1 να παίρνει εκκίνηση στην ειδική «Μετέωρα 1» στις 10.18, ενώ η τελετή απονομής επάθλων στους νικητές έγινε το απόγευμα της Κυριακής, στην πλατεία Δημαρχείου Καλαμπάκας.
Νικητές του αγώνα ήταν οι Γιώργος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς με το νέο απόκτημα του οδηγού, ένα Renault Clio C3. Οδήγησαν γρήγορα, έγραψαν τον πρώτο χρόνο στο πρώτο και τρίτο πέρασμα και πήραν τη νίκη.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Δημήτρης Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης με το Citroen DS3 C3 του Ιωάννη Κωνσταντινίδη από τα Γιαννιτσά. Κέρδισαν το δεύτερο πέρασμα και αν είχαν περισσότερα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο θα γινόταν ακόμη πιο μεγάλος ανταγωνισμός, ενώ το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν οι περσινοί Κυπελλούχοι Β. Ελλάδος, το πλήρωμα από την Βέροια, οι Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης με το γνωστό Peugeot 106.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C2
Η κατηγορία C2 είναι αυτή που κρατάει την σημαία της Opel ψηλά. Νικητές οι Σωτήρης Γρηγορίου – Ευτύχης Μπέγας με Opel Astra Η που τερμάτισαν και στην 4η θέση γενικής.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Βαγγέλης Παπατριανταφύλλου – Ευθύμιος Λακόρτε με Opel Ascona B και τρίτοι οι Ηλίας Βασίλειος – Γιώργος Κομμάτας με το Opel Kadett C GT/E, στον δεύτερο τους αγώνα. Και ελπίζουμε να υπάρξουν και άλλοι…
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C3
Στην κατηγορία με αυτοκίνητα 2000 κ.εκ., νικητές ήταν οι νικητές του αγώνα, Γιώργος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς με το Renault Clio, δεύτεροι οι Δημήτρης Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης με το Citroen DS3 και τρίτοι ένα τοπικό πλήρωμα, οι Θεόδωρος Παπαβασιλείου – Μιχαήλ Καλτσάς με VW Golf GΤi.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C4
Οι τρίτοι γενικής του αγώνα, οι Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης με το Peugeot 106, ήταν νικητές στην κατηγορία.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Γιώργος Γκέκας – Παναγιώτης Φατούρας επίσης με Peugeot 106, ενώ ένα Citroen Saxo, ήταν στην τρίτη θέση με τον Αθανάσιο Τσιτσιγιάννη στο τιμόνι και συνοδηγό την κόρη του Αλεξάνδρα.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C6
Οι Απόστολος Βεργοζήσης – Νικόλαος Λεγάντης με Peugeot 106 ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι της κατηγορίας C6. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Παπάς – Χρήστος Σακελαρίου με ίδιο αυτοκίνητο και την τριάδα έκλεισαν οι Σωκράτης Πάζης – Βασίλης Μπιλαδέρης με Nissan Micra K12.
Στην κατηγορία συμμετείχε και ο Αντώνης Μπαξεβανάκης. Ο πιο παλιός εν ενεργεία (από τους συμμετέχοντες στον αγώνα), που στα 67 του δεν λέει να το βάλει κάτω, με συνοδηγό τον Σωτήρη Γεροθανάση (υιός του παλιού αγωνιζόμενου Σάκη) με Toyota Yaris. Είχαν μια μικροέξοδο στο πρώτο σκέλος που τους στοίχισε σε ψυχολογία αφού είχαν βάλει στόχο μια θέση στο βάθρο. Τελικά τερμάτισαν τέταρτοι!
Και στην 5η θέση τερμάτισαν οι Χρήστος Βεζύρης – Κωνσταντίνος Κίτσος με το Peugeot 106. Και αυτοί είχαν μια έξοδο λίγο πριν το τέλος του πρώτου σκέλους που τους στοίχισε πολύ σε χρόνο αλλά και σε διάθεση για την συνέχεια. Πάντως ο στόχος επιτεύχθει και με τον τερματισμό τους αυτόν είναι οι φετινοί Κυπελλούχοι Β. Ελλάδος της κατηγορίας.
Στα παραλειπόμενα του αγώνα τώρα να αναφέρουμε ότι ενώ η λέσχη έκανε ότι ήταν δυνατόν για να γίνει ένας επιτυχημένος αγώνας και το πέτυχε (και με τις παροχές αλλά και με την διοργάνωση) από την πλευρά κάποιων αγωνιζομένων υπήρχε μια δολοπλοκία που πλανιόταν στον αέρα, όσο αφορά στην εξέλιξη του αγώνα με τα δευτερόλεπτα που κάποιοι ήθελαν να βρουν εις βάρος κάποιων άλλων… Θα έπρεπε να ντρέπονται για αυτή τους την συμπεριφορά…
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID PAPAS
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
- Γίωργος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς Renault Clio C3
- Δημήτρης Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης Citroen DS3 C3
- Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης Peugeot 106
- Σωτήρης Γρηγορίου – Ευτύχιος Μπέγας Opel Astra
- Θεόδωρος Παπαβασιλείου – Μιχαήλ Καλτσάς VW Golf GTi
- Παναγιώτης Κεφάλας – Λάμπρος Ζωγράφος VW Golf
- Συμεών Θεοφανίδης – Νικόλαος Αγγελάκης Peugeot 207
- Απόστολος Βεργοζήσης – Νικόλαος Λεγάντης Peugeot 106
- Γεώργιος Γκέκας – Παναγιώτης Φατούρας Peugeot 106
- Νικόλαος Τρυχίδης – Απόστολος Αβραμίδης Citroen Xsara
Το άρθρο Κυπ. Ράλλυ Β. Ελλάδος: 4ος Γύρος – 12ο Ράλλυ Σπριντ Τρικάλων [02 – 03 Νοεμβρίου 2024] εμφανίστηκε πρώτα στο AutoMoto | New Cars, Old School Philosophy.