Πολιτικοί αναλυτές και σύμβουλοι επικοινωνίας συμφωνούν ότι αυτές θα είναι οι εκλογές των social media.
Tα πρώτα δείγματα δόθηκαν αμέσως μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών με το Facebook, Twitter, Instagram να «παίρνουν» φωτιά.
Νέος στόχος των επικοινωνιακών επιτελείων για τις εθνικές εκλογές είναι να κατακτήσουν το… νεανικό TikTok και κατ’επέκταση την ψήφο των νέων που δηλώνουν ωστόσο απογοητευμένοι.
Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε πως τα επιτελεία των κομμάτων δεν δαπανούν πια χρήματα για προεκλογικές αφίσες, αλλά ποντάρουν στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των social media.
Το crash test και η… ανατροπή
Στο Instagram πιο δυνατός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 330 χιλιάδες ακόλουθους. ενώ ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 110 χιλιάδες.
Εκεί συγκεντρώνει 645 χιλιάδες ακολούθους και ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης με λίγο λιγότερους από 298 χιλιάδες ακολούθους.
Την ανατροπή, όμως κάνει ο Γιάνης Βαρουφάκης με 1 εκατομμύριο ακολούθους!
Το Γραφείο Τύπου της ΚΕ ΚΚΕ – και όχι προσωπικά ο Δημήτρης Κουτσούμπας- είναι πολύ πιο πίσω με 31,5 χιλιάδες ακολούθους.
Τα «μότο» των κομμάτων για τις εκλογές
«Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», το σύνθημα για τη ΝΔ.
«Χάου Του», η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ.
«Κάνε τον θυμό σου απόφαση αλλαγής», λέει το ΠΑΣΟΚ.
«Αυτοί είμαστε», λέει ο Περισσός.
«Πρώτη φορά ρήξη», λέει το κόμμα του Γιάνη Βαρουφάκη.