Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τους 8 βαθμούς του Sprint για το Πρωτάθλημα Οδηγών. Στην τριάδα και οι Όσκαρ Πιάστρι – Πιέρ Γκασλί
Η δυναμική της Red Bull, σε συνδυασμό με το ταλέντο του Ολλανδού, δεν έχει σταματημό!
Το Sprint των 11 γύρων ξεκίνησε με τριπλή καθυστέρηση. Αρχικά ήταν προγραμματισμένο για τις 17.30μμ (ώρα Ελλάδος). Λόγω βροχής όμως, επαναπρογραμματίστηκε για τις 18.05μμ και αργότερα για τις 18.12μμ. Εν τέλει, η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε μετά τις 18.35μμ!
Το Sprint:
Έπειτα από πολλούς γύρους σχηματισμού, με σκοπό να στεγνώσει η πίστα, η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και όχι στάσιμα. Ωστόσο, πολλοί οδηγοί έκαναν αμέσως την είσοδό τους στα pit για να περάσουν από τα βρόχινα ελαστικά στα ενδιάμεσα.
Λόγω των πολλαπλών pit stop, υπήρχαν οι αντίστοιχες ανακατατάξεις και έτσι ο Όσκαρ Πιάστρι βρέθηκε από τον δεύτερο γύρο να ηγείται του αγώνα.
Στον τρίτο γύρο, ο Φερνάντο Αλόνσο γιόρτασε τα γενέθλια του… προσκρούοντας στις μπαριέρες της 11ης στροφής. Ο Ισπανός γλίστρησε στα κερμπ, έκανε τετ-α-κε και κατέληξε στις μπάρες ασφαλείας, πέρα από την αμμοπαγίδα, όπως και ο ομόσταυλός του νωρίτερα στο Sprint Shootout.
Το safety car όδευσε εκτός πίστας στον 5ο γύρο και ο νεαρός Αυστραλός οδηγός της McLaren, έδωσε τον δικό του ρυθμό στην επανέναρξη του Sprint. Παρ’ ολ’ αυτά, ο Μαξ Φερστάπεν τον προσπέρασε στον 6ο γύρο με την ταχύτατη RBR του. Τη ίδια στιγμή, ποινή 5 δευτερολέπτων έλαβε ο Λόγκαν Σάρτζεντ, λόγω αντικανονικής επιτάχυνσης κατά την διάρκεια του pit stop του στο γκαράζ της Williams.
Η μάχη του αγώνα ήταν για την τέταρτη θέση, ανάμεσα στους Πέρεζ και Χάμιλτον, με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να προσπερνάει τον Μεξικανό στον 7ο γύρο, όπως και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα έκαναν οι Σάινθ και Λεκλέρ.
Τέσσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Φερστάπεν παραπονέθηκε στο team radio για την απουσία της πρόσφυσης στα ελαστικά του και την αμέσως επόμενη στιγμή, ο Πέρεζ βρέθηκε εκτός πίστας. Ο δεύτερος οδηγός των “Κόκκινων Ταύρων” κατέληξε 16ος. Στο επόμενο lap, η Red Bull ενημέρωσε μέσω της ενδοεπικοινωνίας τον Μεξικανό, έτσι ώστε να εισέλθει στα pit και να αποσύρουν το μονοθέσιο από την διαδικασία του Sprint.
Στο 9ο πέρασμα, οι αγωνοδίκες τιμώρησαν και τον Χάμιλτον με 5 δευτερόλεπτα ποινής επειδή δημιούργησε κατάσταση σύγκρουσης. Στους τελευταίους γύρους, τα βλέμματα συγκεντρώθηκαν στην μάχη της 6ης θέσης, ανάμεσα στους Λεκλέρ και Νόρις. Τα πράγματα παρέμειναν ως έχουν όμως, αφού ο Βρετανός δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Μονεγάσκο, με το πέσιμο της καρό σημαίας να τοποθετεί το Μαξ Φερστάπεν στην κορυφή!
Αναλυτικά τα αποτελέσματα (οι οκτώ πρώτοι παίρνουν βαθμούς, ξεκινώντας από τον πρώτο – 8 βαθμοί – έως τον όγδοο – 1 βαθμός -):
1 Μαξ Φερστάπεν
2 Όσκαρ Πιάστρι
3 Πιέρ Γκασλί
4 Κάρλος Σάινθ
5 Σαρλ Λεκλέρ
6 Λάντο Νόρις
7 Λιούις Χάμιλτον
8 Τζορτζ Ράσελ
9 Έστεμπαν Οκόν
10 Ντάνιελ Ρικιάρντο
11 Λανς Στρολ
12 Αλεξάντερ Άλμπον
13 Βάλτερι Μπότας
14 Κέβιν Μάγκνουσεν
15 Λόγκαν Σάρτζεντ
16 Ζου Γκουάνγιου
17 Νίκο Χούλκενμπεργκ
18 Γιούκι Τσουνόντα
DNF Σέρτζιο Πέρεζ
DNF Φερνάντο Αλόνσο.//ΓΚ