
Έρευνα συσχετίζει το αυτοκίνητο που επιλέγει κανείς με το ψυχολογικό προφίλ του ως οδηγού. Ποια είναι τα αποτελέσματα; Σε πρώτη ανάγνωση η επιλογή ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι μια ορθολογική διαδικασία κατά την οποία ο υποψήφιος αγοραστής λαμβάνει υπόψη του διαφόρους παράγοντες όπως η κατανάλωση καυσίμου, οι επιδόσεις, η εμφάνιση του μοντέλου, η πρακτικότητα κ.ο.κ. Οι […]
The post Έχει σχέση η μάρκα του αυτοκινήτου με το ψυχογράφημα του οδηγού; appeared first on NewsAuto.gr.