Επίσημη πρώτη μέσω σκίτσων για την Porsche Taycan

Χωρίς σχόλια Share:

Έχοντας επιβεβαιώσει την πρεμιέρα της πρώτης ηλεκτροκίνητης, ευρείας παραγωγής πρότασής της, για τον Σεπτέμβριο -πιθανότατα θα φιλοξενηθεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης- η Porsche, επανέρχεται δημοσιοποιώντας τα πρώτα επίσημα σκίτσα της Taycan ως έκδοσης παραγωγής.

Τα σκίτσα απεστάλησαν μέσω e-mail στους αγοραστές του νέου μοντέλου οι οποίοι έχουν εκφράσει «έμπρακτα» το ενδιαφέρον τους, δηλαδή έχουν προκαταβάλλει 2.500 ευρώ προκειμένου να εξασφαλίσουν το δικαίωμα απόκτησης της και οι οποίοι σύμφωνα με την Porsche ανέρχονται σε 20.000. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η αρχική της Taycan υπολογίζεται ότι θα διαμορφωθεί περί τα 70.000 ευρώ.

Πλην των σκίτσων, η Porsche φροντίζει να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους ότι οι εργασίες στο εργοστάσιο του Zuffenhausen για την υποδοχή της Taycan βρίσκονται στην τελική ευθεία, ενώ με ταχείς ρυθμούς προχωρά και η κατασκευή του δικτύου φόρτισης το οποίο φιλοδοξεί, σύμφωνα με την Porsche, να θέσει νέα πρότυπα και σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη παράμετρο.

Ανεξαρτήτως των εθιμοτυπικών συστάσεων και της προέλευσης των σκίτσων, αυτό που καθίσταται σαφές βάσει των εικόνων, είναι ότι η Porsche προσπάθησε να μην απομακρυνθεί από τη σχεδίαση που «υποσχέθηκε» με το πρωτότυπο Mission E, ενώ σε σύγκριση με τα καμουφλαρισμένα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η έκδοση παραγωγής δείχνει ακόμα αιχμηρότερη και δυναμικότερη.

Μένει να αποδειχθεί κατά πόσο, η νέα Taycan θα είναι εξίσου ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά και όταν κάνει την εμφάνισή της «in flesh» το φθινόπωρο του 2019. Αυτό που ωστόσο δεν αναμένεται να αλλάξει σε σχέση με την Taycan είναι οι υποσχέσεις επιδόσεων που έχει δώσει η Porsche.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, το ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο θα προσφέρει στην κορυφαία εκδοχή του, ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους, καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.

Σε κάθε περίπτωση θα υπάρξουν και μικρότερης ισχύος εκδόσεις οι οποίες θα ξεκινούν από τους 402 ίππους (βασική) με ενδιάμεσο σταθμό τους 540 ίππους (4S) πριν φτάσουν στους 600+ ίππους της κορυφαίας Turbo.

Σε ό,τι αφορά την κρίσιμη παράμετρο της αυτονομίας, επί του παρόντος η Porsche έχει ανακοινώσει αυτονομία 500 χλμ για τη βασική έκδοση. Ωστόσο το συγκεκριμένο μέγεθος έχει προκύψει βάσει του πρωτοκόλλου NEDC, κάτι που σημαίνει ότι με το νέο αυστηρότερο WLTP η αυτονομία αναμένεται να είναι λίγο μικρότερη.

Όπως και να έχει, όπως επίσης έχει ήδη ανακοινώσει η Porsche το υπό κατασκευή δίκτυο υπεταχυφορτιστών της γερμανικής φίρμας θα εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας που απαιτείται για απόσταση 100 χλμ. σε μόλις τέσσερα λεπτά.



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

Η νέα Aston Martin AM-RB 003 μπορεί να φέρει το όνομα «Valhalla»

Next Article

H Βugatti φλερτάρει με την ηλεκτροκίνηση

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Διαβάστε επίσης: