Καθώς πλησιάζουμε στη φετινή Black Friday, το μεγαλύτερο αγοραστικό γεγονός της χρονιάς, τα Public ετοίμασαν και φέτος έρευνα με τις αγορές-πρωταγωνιστές της περσινής Black Friday (24 Νοεμβρίου 2023) και μας παρουσιάζουν τις κατηγορίες και τα προϊόντα που προτίμησαν περισσότερο οι Έλληνες αγοραστές. Δεν προκαλεί έκπληξη ότι για ακόμη μια χρονιά οι Έλληνες «κυνήγησαν» τις προσφορές στα είδη τεχνολογίας! Πρώτες στις προτιμήσεις τους έρχονται οι τηλεοράσεις, ακολουθούν τα smartphones και την τριάδα κλείνουν τα phone accessories. Δημογραφικά χαρακτηριστικά Ο μέσος όρος δαπάνης ανά αγορά ήταν υψηλότερος στις μεγαλύτερες ηλικίες: Κατά την περσινή Black Friday, οι καταναλωτές ηλικίας 65+ κατέγραψαν τον υψηλότερο μέσο όρο δαπάνης, με 285€ ανά αγορά, ενώ ακολούθησαν οι ηλικίες 25-34 με μέση δαπάνη 248€. Στον αντίποδα, οι ηλικίες 18-24 πραγματοποίησαν τις χαμηλότερες δαπάνες, με μέσο όρο 134€ ανά αγορά. Ανήμερα Black Friday το peak των αγορών! Παρότι οι προσφορές και τα ειδικά deals είχαν ξεκινήσει από νωρίς, η κύρια αγοραστική δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε την ίδια την ημέρα της Black […]