Καθώς η κρίση του κόστους ζωής καθιστά δυσπρόσιτα ακόμη και τα βασικά είδη πρώτης ανάγκης, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές θέτουν στο επίκεντρο των επιλογών τους τον παράγοντα της οικονομικής προσιτότητας, σύμφωνα με νέα καταναλωτική έρευνα της ΕΥ, «Future Consumer Index». Τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν δείχνουν μια σαφή μεταστροφή των καταναλωτικών προτεραιοτήτων υπέρ του κριτηρίου της […]
The post Έρευνα: Η κρίση του κόστους ζωής αλλάζει τις προτεραιότητες των καταναλωτών σε όλο τον πλανήτη appeared first on ypaithros.gr.