24NEWS.GR – Νέα24

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα & τον κόσμο όλο το 24ωρο!Άμεση ενημέρωση & Ροή ειδήσεων για όλες τις εξελίξεις

2024-bruno-stoiximan

Γιατί είναι το K- Beauty το trend της εποχής;

Δεν υπάρχουν Σχόλια Share:

Είμαστε σίγουροι ότι πολλές από εσάς έχετε δει την αγάπη που έχει εκδηλωθεί προς τη Νότια Κορέα. Κορεατικό φαγητό, K-pop και K- Beauty έχουν γίνει πολύ δημοφιλή το τελευταίο διάστημα, με τις 7,10,18-step ρουτίνες skincare να κατακλύζουν τα social media.

Γιατί όμως είναι τόσο trendy η κορεατική ομορφιά; Μάλλον επειδή τα beauty standards στη Νότια Κορέα είναι κάπως εντονότερα από του υπόλοιπου κόσμου.  Γενικά, η κορεατική κουλτούρα θεωρεί τη φροντίδα του εαυτού πολύ σημαντική και το skincare ιεροτελεστία ομορφιάς.

7-step, 10-step, 18-step ρουτίνες skincare

Κάθε κορεατική skincare routine έχει απαράβατο κανόνα την εφαρμογή αντηλιακού, γεγονός που δικαιολογεί τη φωτεινή και υγιή επιδερμίδα. Το glowing glass δέρμα θέλει αρκετή φροντίδα και για αυτό έχουν πολλά βήματα οι ρουτίνες. Ξεκινούν με ένα καθαριστικό αφρό προσώπου βασισμένο σε κάποιο έλαιο, toner, essence, οποιαδήποτε θεραπεία χρειάζεται το κάθε δέρμα, κρέμα ματιών και τέλος κρέμα προσώπου. Σας ακούγονται πολλά τα προϊόντα; Σκεφτείτε μόνο πόση ώρα θα χρειάζονται οι 18-step routines. Αλλά το αποτέλεσμα αξίζει κάθε κόπο.

Οι πιο cute συσκευασίες

Είναι φυσιολογικό να κοιτά κάποιος τη συσκευασία ενός προϊόντος πριν το αγοράσει και ειδικά όσα καλλυντικά έχουν παιχνιδιάρικο packaging, έχουν κα το προβάδισμα. Απλές και cute συσκευασίες, εμπνευσμένες από cartoon με ζωηρά χρώματα τραβούν αμέσως την προσοχή του καταναλωτή σε συνδυασμό με τα έξυπνα και easy-to-remember ονόματα τους, όπως Tony Moly, Etude House κ.λπ. Να δύο κόλπα που η Αμερική δεν πρόλαβε να κάνει πρώτη.

Η πληθώρα των προϊόντων

Με περισσότερες από 25.000 κορεατικές εταιρείες ομορφιάς, ο ανταγωνισμός έχει πλέον αυξηθεί. Αυτό παρακινεί τις εταιρείες να δοκιμάσουν δημιουργικές και εναλλακτικές τεχνικές τόσο στα προϊόντα όσο και στη διαφήμιση τους, κάτι που πετυχαίνει τέλεια ως τώρα. Οι προβλέψεις δείχνουν τα κέρδη των κορεατικών προϊόντων να ξεπερνούν τα 21 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026, τοποθετώντας το K-Beauty στη κορυφή.

The post Γιατί είναι το K- Beauty το trend της εποχής; appeared first on Instyle GR.



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

Survivor: James Καφετζής: Αποκάλυψε το αποτέλεσμα του μοριακού τεστ κορονοϊού στο οποίο υπεβλήθη

Next Article

Το εντυπωσιακό look της Helen Mirren στις Κάννες με Dolce & Gabbana

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Διαβάστε επίσης: