Πάντα η μόδα είχε σχέση με την τέχνη, ωστόσο τις τελευταίες σεζόν οι μεγάλοι οίκοι αποτίουν φόρο τιμής σε γνωστούς καλλιτέχνες που άφησαν το σημάδι τους στην ιστορία. Για τον Lanvin, προέρχεται από τα μέσα του εικοστού αιώνα και την pop art καθώς το maison θέλει να γιορτάσει την επιρροή του στον κόσμο μέσα από το έργο του αμερικανού καλλιτέχνη, James Rosenquist.
Τα έργα του που συχνά διερευνούσαν τον ρόλο της διαφήμισης μέσα από την απεικόνιση καθημερινών αντικειμένων εμφανίζονται στη διαφημιστική καμπάνια φθινόπωρο/χειμώνας 21-22 που γυρίστηκε από τους Mert Alas και Marcus Piggott, με πρωταγωνίστρια την Bella Hadid και τον ανερχόμενο Γάλλο ράπερ, Luv Resva. Οι εικονογραφικές εκτυπώσεις του Rosenquist συμπεριλαμβανομένων των Gears (1977), Welcome to the Water Planet (1989) και Time Door Time D’Or (1989), αποτελούν το σκηνικό του σετ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η τελευταία συλλογή του creative director, Bruno Sialelli έχει δημιουργήσει ένα είδος κομψότητας που κάνει τις γυναίκες σαγηνευτικές, μέσα από leopar prints, δαντέλες, κοκτέιλ φορέματα, μπότες πάνω από το γόνατο, σμόκιν και την πρόσφατα επανασχεδιασμένη τσάντα Hobo Cat, ενώ για τους άνδρες επιλέγει loose γραμμές και κάνει πιο εξεζητημένες στυλιστικές προτάσεις.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η γέννηση του Lanvin Group θα δώσει μια άλλη διάσταση στα luxury brands
Είναι μια συλλογή εμπνευσμένη από τα πάρτι και τους ανθρώπους των αρχών της δεκαετίας του 2000, μια εποχή που συνεχίζει να τροφοδοτεί τη δημιουργικότητα του Sialelli. Το βίντεο που κυκλοφόρησε για τη νέα συλλογή είναι ένα είδος μουσικού βίντεο που δημιουργήθηκε με τη μελωδία του τραγουδιού Rich Girl του 2004 της Gwen Stefani, με πρωταγωνίστρια την ράπερ Eve.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
The post Η Bella Hadid μπαίνει στο κόσμο της pop art για την τελευταία καμπάνια του Lanvin appeared first on Instyle GR.