24NEWS.GR – Νέα24

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα & τον κόσμο όλο το 24ωρο!Άμεση ενημέρωση & Ροή ειδήσεων για όλες τις εξελίξεις

Η νέα καμπάνια της Bristol Myers Squibb μας καλεί να προσφέρουμε το πιο πολύτιμο δώρο σε όσους το έχουν ανάγκη

Δεν υπάρχουν Σχόλια Share:

Εάν κάποια στιγμή στη ζωή μας χρειάστηκε είτε κάποιος δικός μας άνθρωπος ή εμείς οι ίδιοι να λάβουμε αίμα, σίγουρα αισθανθήκαμε ευγνώμονες για το «δώρο ζωής» που μας έκανε ένας, άγνωστος σε εμάς, εθελοντής αιμοδότης. Εάν λοιπόν, γνωρίζαμε τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι άνθρωποι που χρειάζονται αίμα σε τακτική βάση για να ζήσουν, δεν θα προσφέραμε κι εμείς αυτό το δώρο;

Αυτή είναι η κεντρική ιδέα πίσω από την καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» που υλοποιεί η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ), υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας (ΕΟΘΑ) και της Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Αιματολογίας- Ογκολογίας (ΕΕΠΑΟ). Την καμπάνια υποστηρίζει ως Πρέσβειρα η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, Ελεονώρα Μελέτη.

Photo by Nguyễn Hiệp on Unsplash

Η θαλασσαιμία – μεσογειακή αναιμία – είναι μία κληρονομική αιματολογική
διαταραχή, που προκαλεί μειωμένη και αναποτελεσματική παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων. Οδηγεί έτσι σε σοβαρή αναιμία. Για την αντιμετώπιση της αναιμίας απαιτούνται εφ’ όρου ζωής τακτικές μεταγγίσεις αίματος (ερυθρών αιμοσφαιρίων). Όμως, με την πάροδο του χρόνου, αναπτύσσεται υπερφόρτωση σιδήρου στον οργανισμό, η οποία μπορεί να προκαλέσει βλάβες στα όργανα και σοβαρές επιπλοκές στην υγεία των ασθενών.

Στο πλαίσιο αυτό, η καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι
χρειάζονται;» έχει διττό στόχο: αφενός να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη θαλασσαιμία και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς λόγω της ανάγκης για συχνές μεταγγίσεις αίματος. Αφετέρου, να αναδείξει την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, να παρακινήσει όλους εμάς να προσφέρουμε αίμα αλλά και να γίνουμε πρεσβευτές της καμπάνιας στα social media.

Photo by National Cancer Institute on Unsplash

Η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead, Bristol Myers Squibb Greece, δήλωσε: «Σήμερα στην Ελλάδα ζουν περίπου 2.500 άτομα με θαλασσαιμία, που εξαρτώνται από τις τακτικές μεταγγίσεις για να διατηρηθούν στη ζωή. Δυστυχώς, η διασφάλιση επάρκειας μονάδων αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας παραμένει μια διαρκής πρόκληση για τη χώρα μας, ιδιαίτερα εν καιρώ πανδημίας. Προσδοκούμε ότι μέσω της καμπάνιας θα βοηθήσουμε να γίνει συνείδηση στο ελληνικό κοινό, ότι η προσφορά αίματος είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε – αλλά και να λάβουμε».

Από την πλευρά της, η Ελεονώρα Μελέτη δήλωσε: «Με ιδιαίτερη χαρά συμμετέχω και υποστηρίζω αυτή την τόσο αξιόλογη πρωτοβουλία, κινητοποιώντας, όσο περισσότερο μπορώ, τον κόσμο να προσφέρει αίμα. Στη χώρα μας η ανάγκη για το πολύτιμο αυτό αγαθό είναι μεγάλη. Όλοι μαζί, μπορούμε να την καλύψουμε και να προσφέρουμε ένα αληθινό «δώρο ζωής» σε χιλιάδες ανθρώπους».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Bristol Myers Squibb, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.bms-greece.gr.

The post Η νέα καμπάνια της Bristol Myers Squibb μας καλεί να προσφέρουμε το πιο πολύτιμο δώρο σε όσους το έχουν ανάγκη appeared first on Instyle GR.



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

Εβδομαδιαίες προβλέψεις από 06/06 έως 12/06: Πέρασμα σε μία άλλη εποχή με διαφορετικά δεδομένα

Next Article

Slick bun: Πώς να υιοθετήσετε το signature χτένισμα της Rosie Huntington-Whiteley

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Διαβάστε επίσης: