Το γαλλικό fashion house Louis Vuitton έχει δημιουργήσει στο πέρασμα του χρόνου, μία πληθώρα εμβληματικών κομματιών. Από τη “Louis Vuitton Speedy” έως και τις πολυτελείς αποσκευές του οίκου, τα περισσότερα από τα σχέδια που κυκλοφορούν θεωρούνται style staples για την κάθε fashionista. Εύλογα λοιπόν θεωρούμε ότι η νέα καμπάνια “Pre-Fall 2021” – για τα σχέδια των παπουτσιών “LV Squad” και ”LV Sunset”- θα είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις προηγούμενες.
Έχει όμως ένα twist, που την κάνει να ξεχωρίζει: Η Gen Z πρωταγωνιστεί και δίνει τη δική της μοναδική πινελιά στη συλλογή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Dior δημιούργησε την ιδανική Vespa για τα καλοκαιρινά μας ταξίδια
Οι πρωταγωνίστριες είναι πασίγνωστες στον χώρο του διαδικτύου και έχουν εκατομμύρια fans σε ολόκληρη την υφήλιο. Πρόκειται για την επιτυχημένη TikToker, Charli D’Amelio και τη γνωστή Youtuber, Emma Chamberlain. Παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν γνωρίσει τεράστια επιτυχία σε σύντομο χρονικό διάστημα. Έχουν τραβήξει μάλιστα την προσοχή και των πιο mainstream media, γεγονός που οδήγησε και στη συνεργασία τους με τον γαλλικό οίκο. Η φωτογράφηση για την καμπάνια έγινε στο Los Angeles, όπου κατοικούν οι δύο stars.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η συλλογή έχει σχεδιαστεί από τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière. Το σχέδιο “LV Squad” κυκλοφορεί σε high–top αλλά και low–top κόψιμο. Έχει ψηλή λευκή σόλα, η οποία προσδίδει άνεση και στυλ, σε οποιαδήποτε street style εμφάνιση. Τα χρώματα των sneakers περιλαμβάνουν λευκές, μαύρες, ροζ, πράσινες και μπλε αποχρώσεις. Αυτό τα καθιστά ιδανικά για όλες τις εποχές. Περιλαμβάνει επίσης ένα rubber tag, με την υπογραφή του brand. Είμαστε σίγουρες ότι θα γίνουν απευθείας τα απόλυτα must-have κομμάτια της σεζόν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όσον αφορά το “LV Sunset”, πρόκειται για flat mules που ταιριάζουν σε όλες τις καλοκαιρινές περιστάσεις. Από βόλτες στην πόλη έως και την παραλία, σίγουρα θα περάσουν το οποιοδήποτε ντύσιμο στο επόμενο επίπεδο. Μπορείτε να τα βρείτε σε έντονες αποχρώσεις όπως μπλε, πράσινο και μοβ. Υπάρχουν επίσης πιο minimal εκδοχές τους, σε μαύρο και λευκό. Είναι κατασκευασμένα από μαλακό δέρμα και έχουν ανατομικό πάτο. Διαθέτουν ένα sporty padded Velcro λουριού, που διατηρεί το πόδι σταθερό.
Τα “LV SQUAD” και “LV SUNSET” είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα Louis Vuitton παγκοσμίως.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
The post Η νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton είναι επηρεασμένη από τη Gen Z appeared first on Instyle GR.