H μητρόπολη Σεντζέν στη νότια Κίνα ανέφερε το 2023 συνολικό διασυνοριακό όγκο ηλεκτρονικού εμπορίου 326,53 δισεκατομμυρίων γιουάν (41,50 δισεκατομμύρια ευρώ), με ετήσια αύξηση 74,4%, σύμφωνα με το δημοτικό γραφείο εμπορίου της πόλης.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο αριθμός των διασυνοριακών επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις εξαγωγές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Σεντζέν ξεπέρασαν τις 150.000 επιχειρήσεις, αντιστοιχώντας περίπου στο 50% των κινεζικών επιχειρήσεων πώλησης προϊόντων σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Alibaba.com, AliExpress, Lazada και eBay, ενώ το 1/3 των κινεζικών επιχειρήσεων πώλησης προϊόντων στην Amazon έχει την έδρα του στην Σεντζέν.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.ertnews.gr