Η βιομηχανία καλλυντικών επανεφευρίσκει συνεχώς τον εαυτό της. Στόχος της να κατακτήσει τους δύο προνομιούχους στόχους της, τις γενιές Z και Y, προσφέροντας πιο οικολογικά υπεύθυνες, χωρίς αποκλεισμούς ή ηθικές συλλογές, σύμφωνα με τις αξίες αυτών των νεότερων καταναλωτών. Ωστόσο, ορισμένες επωνυμίες επιζητούν τη νοσταλγία για τις τελευταίες συλλογές τους. Το επιτυγχάνουν εστιάζοντας σε καλτ […]
The post Μακιγιάζ νοσταλγία: Η βιομηχανία καλλυντικών επιστρέφει στα εμβληματικά 90s appeared first on Tromaktiko.gr.