Ντεμπούτο για τη νέα Vespa GTS

Χωρίς σχόλια Share:

Η οικογένεια των μεγάλων Vespa έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2003, με την παρουσίαση των Vespa GT 125 και 200 και το 2005 μεγάλωσε, με την εμφάνιση του μοντέλου GTS 250, το οποίο ακολούθησαν εκδόσεις με κινητήρα μέχρι και 300 κ.εκ. Το 2016, στην οικογένεια Vespa GTS προστέθηκαν οι κινητήρες i-get 125 και 150 κ.εκ.

Για το 2019, ολόκληρη η γκάμα Vespa GTS βελτιώνεται ακόμη περισσότερο, με μια σειρά από αναβαθμίσεις σε ότι αφορά τις επιδόσεις, την άνεση και το στυλ.

Η νέα γκάμα Vespa GTS με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις: Vespa GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport και την ολοκαίνουρια τεχνολογικά προηγμένη Vespa GTS SuperTech, η οποία διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που μεγιστοποιεί τη συνδεσιμότητα με smartphone, μέσω του συστήματος VESPA MIA.

Δύο διαστάσεις κινητήρα είναι διαθέσιμες. Στον ήδη γνωστό και αγαπημένο μονοκύλινδρο κινητήρα 125 i-get, προστίθεται και ο νέος υψηλών επιδόσεων 300 hpe (High Performance Engine), που είναι το αποτέλεσμα της πιο πρόσφατης τεχνολογίας του Piaggio Group. Στόχος αυτής της προηγμένης τεχνολογίας, είναι η δημιουργία ακόμα πιο προηγμένων αποδοτικών κινητήρων που θα εστιάζουν στη μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου. Με ισχύ που ξεπερνά τους 23 ίππους, αυτός είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε Vespa.

Η στυλιστική εξέλιξη της Vespa GTS ακολουθούσε πάντα την παράδοση, επιτυγχάνοντας μια μοναδική ισορροπία μεταξύ παράδοσης και σύγχρονων στοιχείων στο ατσάλινο σώμα της.  Απόδειξη αποτελούν οι πολλές τροποποιήσεις που έγιναν για την ανανέωση της εμφάνισης της νέας Vespa GTS.

Το νέο δίκυκλο ξεχωρίζει από τα προηγούμενα μοντέλα, ενώ παράλληλα διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές του γραμμές: ο προβολέας και τα πίσω φώτα τώρα ενσωματώνουν πλήρη τεχνολογία LED, μια λύση που συμβάλλει στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας. Στο μπροστινό μέρος τοποθετήθηκε ανασχεδιασμένη ποδιά, η οποία φέρει στο κέντρο της τη χαρακτηριστική «γραβάτα», επιμηκυμένη και τονισμένη με τρία διακοσμητικά στοιχεία. Νέο είναι και το σχήμα του τιμονιού, το επιχρωμιωμένο έμβλημα του μπροστινού φτερού, οι καθρέπτες και οι γρίλιες στις πλευρές της ποδιάς, που χαρακτηρίζονται από ένα νέο κυψελωτό μοτίβο.

Στο πίσω μέρος ανανεώθηκαν και τα πλαϊνά καπάκια, ενώ οι εκδόσεις με κινητήρα 300 HPE ξεχωρίζουν από τα νέα καλύμματα του στροφαλοφόρου άξονα και του τελικού της εξάτμισης.

Η τέλεια εργονομία και η φυσική θέση οδήγησης συμβάλλουν διαχρονικά στην άνεση, την απόλαυση και την ευκολία στην οδήγηση κάθε μοντέλου Vespa, για όλους τους αναβάτες. Η νέα Vespa GTS τονίζει ακόμη περισσότερο την ισχυρή ταξιδιωτική παράδοση που χαρακτηρίζει όλες τις μεγάλες Vespa. Διαθέτει μια νέα σέλα που εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη. Αυτό επετεύχθη χάρη στα βελτιωμένα εργονομικά στοιχεία και τη χρήση νέων υλικών στο αφρώδες υλικό και το κάλυμμα της σέλας.

Ένας μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα παρέχει άφθονο διαθέσιμο χώρο, αρκετό για δύο κράνη Vespa Visor 3.0 demi-jet και άλλες αποσκευές. Το πρακτικό ντουλαπάκι ενισχύει ακόμη περισσότερο την ικανότητα μεταφοράς αποσκευών. Μέσα στο ντουλαπάκι υπάρχει θύρα USB για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.

The post Ντεμπούτο για τη νέα Vespa GTS appeared first on AutoMoto.



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

Test: Ανανεωμένο Kia Sportage 1,6 D 136 PS

Next Article

Επετειακή έκδοση MINI 60 Years

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Διαβάστε επίσης: