Το φαινόμενο της παρουσίας πασίγνωστων προσωπικοτήτων της οπτικοακουστικής πλατφόρμας στα ρινγκ, αποκτά όλο και μεγαλύτερη δυναμική.
Αρκούσε μία σύντομη τοποθέτηση του Βρετανού μουσικού & δημιουργού ψυχαγωγικού υλικού, KSI, ο οποίος αστειευόμενος ανέφερε σε δημόσιο μήνυμά του: «αφήστε με να παλέψω με τον νικητή» της εναρκτήριας μονομαχίας μεταξύ των Τζο Γουέλερ και Τέο Μπέικερ για τη νέα εποχή του αθλήματος & την ένταξη των διασημοτήτων του αμερικανικού ιστοτόπου – κολοσσού στο πεδίο δράσης.
Νικητής αναδείχθηκε ο Γουέλερ και λίγο αργότερα η αναμέτρηση με τον συμπατριώτη του πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη Αρένα Copper Box, με τις προβολές του αγώνα στο διαδίκτυο να ξεπερνούν τις 21.000.000! Μετά την επικράτησή του, ο KSI προκάλεσε ακόμη έναν φημισμένο ηθοποιό κυρίως από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τον Λόγκαν Πωλ. Η κόντρα τους έληξε ισόπαλη έπειτα από έξι γύρους, ενώ πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.000.000 μοναδικές εγγραφές μέσω συνδρομής.
Ακολούθησε η επικερδής συμφωνία με το τηλεοπτικό δίκτυο DAZN για πλήρη κάλυψη εκτός Ηνωμένου Βασιλείου και φυσικά, η ανάληψη του εγχώριου πακέτου από το Sky Sports. Ιθύνων νους της στροφής προς το επαγγελματικό μονοπάτι, ο εκπρόσωπος του παγκόσμιου πρωταθλητή Άντονι Τζόσουα, Έντι Χερν.
Ο μάνατζερ των KSI και Γουέλερ, Λίαμ Τσίβερς, επεσήμανε: «το κλειδί ήταν να μεταφέρουμε το θέαμα σε μία σημαντική εταιρεία του χώρου, χρειάστηκε ένας ολόκληρος χρόνος διαπραγματεύσεων για την επίτευξη του στόχου».
Ο KSI, εξακολουθώντας να βρίσκεται το τελευταίο διάστημα στην κορυφή των τσαρτ και πλέον όντας απόλυτα αφοσιωμένος στην καριέρα του ως καλλιτέχνη, πρόκειται να μη συνεχίσει στα ρινγκ· εν αντιθέσει με τους Λόγκαν & Τζέικ Πωλ, που στοχεύουν στην καταξίωση. Ο 26άχρονος Λόγκαν επέστρεψε για να αναμετρηθεί με τον Φλόιντ Μεϊγουέδερ, ωστόσο ο αγώνας ολοκληρώθηκε δίχως κάποιον νικητή.
Ο Τζέικ μετρά ρεκόρ 4–0, έχοντας επικρατήσει του άλλοτε πρωταθλητή στο UFC, Τάιρον Γούντλεϊ και προσθέτοντας παράλληλα 7.000.000€ στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό, σύμφωνα με τα λεγόμενά του.
Το ίδιο μονοπάτι χαράζουν και διάσημοι άνθρωποι μέσω του –νεότερου και ταχύτατα διαδεδομένου– TikTok.
«Το επίπεδο του επαγγελματισμού είναι άψογο, άλλωστε ο καθένας γνωρίζει τι ακριβώς υπογράφει. Σε τελική ανάλυση, εκείνοι είναι υπεύθυνοι για το περιεχόμενο που παρέχουν στον κόσμο», ολοκλήρωσε ο Τσίβερς.