Η Skroutz, η γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, ανακοινώνει την απόφασή της να προχωρήσει σε περαιτέρω νομικές ενέργειες κατά της Meta Platforms ως απάντηση στη συνεχιζόμενη κατάχρηση του εμπορικού της σήματος και λογοτύπου στο Facebook και το Instagram. Όπως αναφέρει η εταιρεία: «Εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, μη εξουσιοδοτημένες σελίδες στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για να προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις, όπως προσφορές για «απαράδοτα κουτιά» και πανάκριβα προϊόντα που πωλούνται έναντι μόλις 2 ευρώ. Το φαινόμενο αυτό δεν περιορίζεται μόνο στη Skroutz αλλά επηρεάζει καθημερινά δεκάδες brands, προκαλώντας ζημιά στους καταναλωτές και πλήττοντας την αξιοπιστία των επιχειρήσεων. Από την πρώτη στιγμή, η νομική ομάδα της Skroutz ακολούθησε τη διαδικασία αναφορών που –υποχρεωτικά– έχει θεσπίσει η Meta, προκειμένου να αντιμετωπίσει και να εξαλείψει αυτό το πρόβλημα. Ωστόσο, η ανταπόκριση της Meta ήταν ανεπαρκής, περιοριζόμενη αποκλειστικά σε αντιδραστικά μέτρα, όπως η διαγραφή σελίδων κατόπιν αναφοράς από τις θιγόμενες εταιρείες, μια διαδικασία που έχει αποδειχθεί αναποτελεσματική. […]