Καθώς ο κόσμος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να εξελίσσεται, το ίδιο συμβαίνει και με τον τρόπο με τον οποίο τα brands προσεγγίζουν το κοινό τους. Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια στροφή από τις παραδοσιακές τεχνικές marketing στο influencer marketing. Κι εκεί ακριβώς οι influencers από το χώρο του αθλητισμού είναι οι τοπ. Σας φαίνεται παράδοξο; Ε δεν είναι ακριβώς…
Σε πρώτη φάση, οι αθλητές πάντα επηρέαζαν και θα συνεχίσουν να επηρεάζουν μεγάλες μερίδες ανθρώπων με το στιλ τους (και όχι μόνο με τις επιδόσεις τους) γιατί είναι κατά κάποιον τρόπο και οι ίδιοι celebrities -ήταν influencers πολύ πριν γεννηθεί ο όρος και διαμορφωθεί ως αυτό που είναι σήμερα. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το στιλ του μπασκετμπολίστα Τόνι Ροτμαν ή του Τζόρνταν; Αυτό που έχει μεγάλη σημασία για το κοινό που τους ακολουθεί φανατικά είναι πως είναι αξιόπιστοι. Όταν στηρίζουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, το πιστεύουν στα αλήθεια. Γι’ αυτό κι αν παρατηρήσετε έχουν μακροχρόνιες και πολυετείς συνεργασίες με brands. Συνδέουν το όνομά τους με μια εταιρεία ή μια υπηρεσία ή ακόμα και με ένα συγκεκριμένο μοντέλο παπουτσιού κι αυτό δεν το κάνει κανείς ελαφρά τη καρδία. Γι’ αυτό και οι συνεργασίες τους χαρακτηρίζονται από αξιοπιστία και γι’ αυτό ακριβώς το κοινό τους είναι φανατικό.
Σε δεύτερη φάση, και παρότι η Gen Z, που αυτή τη στιγμή καθορίζει την αγορά με τις επιλογές της, δεν είναι πολύ active και σίγουρα σε σχέση με τους Millenials, ούτε γήπεδο πάει ούτε παρακολουθεί τα αθλητικά με τρέλα, συνεχίζει να εμπνέεται και να εμπιστεύεται τους αθλητές. Κατά την πανδημία και τις καραντίνες, αλλά μέχρι και σήμερα, η ανάγκη των ανθρώπων να βρεθούν έξω από το σπίτι και να νιώσουν ζωντανοί κάνοντας μια δραστηριότητα έχει μετατραπεί σε βασικό στόχο. Μη σας κάνει εντύπωση, ας πούμε, που είναι ξανά στη μόδα οι τένις φούστες και το γενικότερο στιλ που εμπνέεται από τις Naomi Osaka, Serena Williams και Venus Williams. Ή το gorpcore, το στιλ πεζοπορίας που χαρακτηρίζεται στιλιστικά από ρούχα-εξοπλισμό φτιαγμένο για εξωτερικούς χώρους (φλις, αδιάβροχα, μπότες πεζοπορίας, πάρκα, από brands όπως Fjällräven, Patagonia, North Face και Columbia).
Αντίστοιχα, κοινωνικά συνδεδεμένο με τις τάσεις φυγής και αποσυμπίεσης που ψάχνει ο καθένας μας που ζει μια πιεστική καθημερινότητα, το τρέξιμο και το στιλ που το πλαισιώνει είναι ό,τι πιο επίκαιρο αυτή τη στιγμή.
Κι επειδή μιλήσαμε για τρέξιμο, το 2022 ήταν η χρονιά του ADIZERO που χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία του, βοήθησε τους κορυφαίους αθλητές καθώς και τους φιλόδοξους δρομείς να κυριαρχήσουν στους αγώνες τόσο στο δρόμο όσο και στο στίβο. Με 10 τίτλους Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, έχοντας καταρρίψει δύο παγκόσμια ρεκόρ και έχοντας κερδίσει το 50% όλων των Major Μαραθωνίων, το adidas ADIZERO βρέθηκε στην κορυφή των βάθρων.
Όπως επαληθεύεται από τα δεδομένα των αγώνων, η σειρά ADIZERO – με τεχνολογία η οποία εξελίσσεται τα τελευταία 19 χρόνια μαζί με τους κορυφαίους αθλητές και τη running κοινότητα της οικογένειας της adidas – προσφέρει το τέλειο παπούτσι για τις εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε δρομέα, τόσο για τους αγώνες όσο και για τις προπονήσεις του. Αυτή τη σεζόν, ολόκληρο το λανσάρισμα της συλλογής διαθέτει μια νέα ταυτότητα και καλύπτει μια ευρεία παλέτα χρωμάτων (συμπεριλαμβανομένων των Solar Red και Coral Fusion).
Στην Ελλάδα, το νέο Adizero δοκίμασαν πρώτοι οι αθλητές Μαρία Σάκκαρη, Κατερίνα Στεφανίδη, Αναστασία Μαρινάκου, Ελισάβετ Πεσιρίδου, Νάσος Γκαβέλας και Σωτήρης Γκαραγκάνης. Η adidas, κατανοεί και σέβεται τις διαφορετικές ανάγκες των αθλητών και το αποδεικνύει εμπράκτως, προσφέροντας τους, μέσω της συλλογής ADIZERO, το ιδανικό παπούτσι τόσο για την απλή, καθημερινή τους προπόνηση όσο και για τον πιο απαιτητικό τους αγώνα. Με γνώμονα πάντα την ασφάλεια και την άνεση, την ανθεκτικότητα και την ταχύτητα, την αισθητική και την κομψότητα, φέρνει μια νέα εποχή τρεξίματος, αναβαθμίζοντας παράλληλα την εμπειρία των αθλητών.
Αξιοποιώντας την πρωτοποριακή τεχνολογία της adidas, όπως τις σόλες LIGHTSTRIKE PRO και Continental Rubber, τα αγωνιστικά παπούτσια της σειράς ADIZERO είναι:
- ADIZERO ADIOS PRO 3: Το μοντέλο πρωταθλητής της σειράς ADIZERO της adidas που σάρωσε το 2022, κερδίζοντας τρεις μεγάλους μαραθώνιους μέσα στους πρώτους πέντε μήνες από την κυκλοφορία του. Το ADIOS PRO 3 είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει αξεπέραστη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ενσωματώνοντας τη μοναδική τεχνολογία ENERGYRODS 2.0 της adidas, προσφέρει στο πάτημα μεταφορά ενέργειας από τη φτέρνα έως τα δάχτυλα του ποδιού.
- ADIZERO TAKUMI SEN 9: Το κορυφαίο αγωνιστικό παπούτσι 5-10 χιλιομέτρων της adidas, το TAKUMI SEN 9, το οποίο καταρρίπτει κάθε παγκόσμιο ρεκόρ, απευθύνεται σε δρομείς που θέλουν να κυριαρχήσουν σε αγώνες δρόμου μικρών αποστάσεων.
- ADIZERO ADIOS 7: Διαθέτοντας εξαιρετικά ελαφρύ μαξιλαράκι για προστασία έναντι των κραδασμών, καθώς και σύστημα επιστροφής ενέργειας, το ADIOS 7 είναι ένα ελαφρύ αγωνιστικό παπούτσι, σχεδιασμένο για ταχύτατους αγώνες μέχρι και 21 χιλιόμετρα.
- ADIZERO PRIME X STRUNG: Το ADIZERO PRIME X STRUNG, το πρώτο παπούτσι της σειράς ADIZERO της adidas με άνω μέρος από STRUNG, διαθέτει καινοτόμο τεχνολογία, όπως στρώματα από ENERGYRODS, εμπλουτισμένα με άνθρακα και αφρό LIGHSTRIKE PRO, διευρύνοντας τα όρια του τρεξίματος και ανοίγοντας νέους δρόμους για την εξέλιξη της επόμενης γενιάς των running παπουτσιών.
Διαθέτοντας ξεχωριστή τεχνολογία για την ημέρα του αγώνα, όπως ο αφρός LIGHSTRIKE PRO και το σύστημα της ενδιάμεσης σόλας LIGHSTRIKE EVA, τα μοντέλα προπόνησης της σειράς ADIZERO είναι:
- ADIZERO SL: Σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους δρομείς να βελτιώσουν την προπόνησή τους, το ADIZERO SL είναι ένα παπούτσι τρεξίματος επαγγελματικού επιπέδου με μοναδική τεχνολογία, σε πιο προσιτή τιμή.
- ADIZERO BOSTON 11: Ένα ευέλικτο παπούτσι καθημερινής προπόνησης, το BOSTON 11 είναι κατασκευασμένο για να μεταφέρει την αίσθηση του αγώνα στην καθημερινή προπόνηση. Διαθέτει ENERGYRODS από ίνες γυαλιού στη μεσαία σόλα, φέρνοντας έτσι την αγωνιστική τεχνολογία σε ένα παπούτσι προπόνησης.
Για να δώσετε ψήφο εμπιστοσύνης… τα νέα μοντέλα και χρώματα της συλλογής ADIZERO είναι διαθέσιμα στα καταστήματα και online στο www.adidas.gr.
The post Sports & Fashion: Τι δουλειά έχει ο κόσμος της μόδας με αυτόν του αθλητισμού – Το Adidas Adzero σε πρώτο πλάνο appeared first on InStyle.