24NEWS.GR – Νέα24

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα & τον κόσμο όλο το 24ωρο!Άμεση ενημέρωση & Ροή ειδήσεων για όλες τις εξελίξεις

Test: Suzuki Ignis 1.2 Hybrid

Χωρίς σχόλια Share:

To Suzuki Ignis αποτελεί ένα όχημα που κινείται πέρα από τις νόρμες. Τόσο στην πρώτη του γενιά όσο και στην αναβίωση που είχε ως εφαλτήριο τον Οκτώβριο του 2016 όταν και αποκαλύφθηκε στο Παρίσι.

ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

Έχουμε να κάνουμε με ένα ultra compact SUV πόλης, ένα μοντέλο φτιαγμένο για να συνδυάζει αξιοπιστία και πρακτικότητα, με γούστο που θέλει τον ιδιοκτήτου να διαφέρει.

Και τονίζω το «θέλει» γιατί οι Ιάπωνες δεν επέλεξαν την εύκολη οδό ενός οχήματος με ουδέτερο σχεδιασμό που να απευθύνεται σε μάζες.

Αντίθετα, δημιούργησαν ένα ακόμα ιδιαίτερο όχημα, με χαρακτήρα και σχεδίαση που τραβάει το βλέμμα. Θα λέγαμε πως δεν διχάζει πια, είναι πιο αποδεκτή αλλά δεν παύει στιγμή να κινείται έξω από σταθερές.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-h640tall

Παρότι πατάει στη νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί κι αλλού η Suzuki, δεν ακολουθεί τα σχεδιαστικά μοτίβα της μάρκας. Με υπερυψωμένο αμάξωμα, χαμογελαστό θαρρείς «πρόσωπο» χάρη στα ιδιαίτερου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα, τις χαρακτηριστικές γραμμές στην πίσω κολώνα που θυμίζουν βράγχια και οι Ιάπωνες αποκαλούν Progressive Triad.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-k640

Οι μαύρες κολώνες και οι συνολικά 14 διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί, συμπληρώνουν τη μοντέρνα εικόνα του μοντέλου που έχει έως τώρα αξιοπρόσεκτη πορεία στην ελληνική αγορά.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-g640

Προτού σταθούμε στα ξεχωριστά στοιχεία του μοντέλου δοκιμής, πρέπει να κάνουμε αναφορά και στον εσωτερικό κόσμο του Ignis. Αν και όχι ιδιαιτέρως τολμηρός σε σχεδιασμό, εναρμονίζεται με το σύγχρονο εξωτερικό σουλούπι και υιοθετεί τη φιλοσοφία των χρωματικών αντιθέσεων.

suzuki-ignis-b640

Οι διακόπτες στο τιμόνι και την κεντρική κονσόλα είναι εύχρηστοι, η οθόνη αφής απ’ όπου μπορείτε να αξιοποιήσετε όλες τις λειτουργίες των Android Auto, Apple CarPLay και MirrorLink το ίδιο ενώ οι ψηφιακές ενδείξεις δίπλα στα κλασικά όργανα πίσω από το τιμόνι δίνουν όλη την πληροφόρηση που χρειάζεστε. Και παράλληλα, την πίσω θέα μέσω του οπτικού πεδίου της κάμερας οπισθοπορείας.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-l640tall

Η ορατότητα είναι καλή ενώ τέσσερις ενήλικες ταξιδεύουν με περίσσια άνεση καθώς το Ignis δίνει στους επιβάτες του χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια που θα ζήλευαν αρκετά μικρομεσαία αυτοκίνητα. Υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα ενώ τα 267 λίτρα του χώρου αποσκευών κρίνονται ικανοποιητικά για την κατηγορία. Τα πλαστικά είναι σκληρά αλλά με καλή συναρμογή και η γενικότερη αίσθηση που θα σας αφήσει η παρουσία σας στην καμπίνα, είναι θετική.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-m640

Η ανάρτηση του είναι σχεδιασμένη από λευκό χαρτί για να δένει με τη νέα πλατφόρμα αλλά η μικρή της διαδρομή και τα σφιχτά ελατήρια, μπορεί να έχει πολλά συν σε ότι αφορά στην οδηγική συμπεριφορά και το… έργο αυτού που είναι πίσω από το τιμόνι, ίσως όμως ταλαιπωρήσει εκείνους που είναι στο πίσω κάθισμα. Αυτό βέβαια, σε συνδυασμό με τους κακούς ελληνικούς δρόμους και εφόσον υπάρχει διάθεση για σβέλτη οδήγηση.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-d640tall

Πάντως παρότι δεν έχει σχέση με τον πάλαι ποτέ σαμουράι του Junior WRC, το Ignis έχει σπιρτάδα που σε προδιαθέτει για σβέλτες μετακινήσεις. Το οδηγήσαμε στην έκδοση Hybrid, με τον 4κύλινδρο 1200άρη DualJet βενζινοκινητήρα να συνεργάζεται με το νέο υβριδικό σύστημα της Suzuki που υποστηρίζει τον κινητήρα με μία ηλεκτρογεννήτρια ISG (Integrated Starter Generator) προκειμένου να επιτευχθεί ακόμα καλύτερη απόδοση δύναμης και οικονομίας.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-f640

Βγάζει 90 άλογα στις 6000rpm, με τη ροπή να ορίζεται στα 120 Nm στις 4.400. Τιμές που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, επιτρέπουν την σβέλτη κίνηση σε αστικό τοπίο. Στην πόλη το Ignis νιώθει σαν στο σπίτι του αν και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (180mm), του επιτρέπει και το κατιτίς του στο χώμα και γενικότερα σε ανώμαλες επιφάνειες.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-b640

Το λερώσαμε, χωρίς υπερβολές βέβαια καθώς το όχημα δοκιμή δεν εφοδιαζόταν με το σύστημα All Grip που βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε όλους τους τύπους του οδοστρώματος. Αλλά όπως πάντα λέμε – πρέπει να ξέρεις τι αυτοκίνητο οδηγείς, τι μπορεί αυτό να κάνει και τι θες να κάνεις εσύ. Ακολουθώντας το… μενού δίχως εκπλήξεις, το Ignis δεν θα σε προδώσει. Κι ότι κάνει, θα το κάνει και οικονομικά, με τις τιμές της κατανάλωσης τις ημέρες της δοκιμής μας να είναι γύρω στα 6 lt/100 km, χωρίς να μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς το δεξί μας πόδι ελαφρύ σαν πούπουλο.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-n640

Όλα αυτά, με πλούσιο εξοπλισμό, από την βασική έκδοση που είναι η GL, με τα επίπεδα να ανεβαίνουν στο GL+ και το GLX που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολείς LED, προβολείς ομίχλης, σύστημα πλοήγησης, το Dual Camera Brake Support που αποτελεί φύλακα άγγελο στις μικρές ταχύτητες αλλά μπορεί να απενεργοποιηθεί όταν ‘κουράσει’ με τα συνεχή μπιπ-μπιπ σε κίνηση σε δρόμους με πυκνύ ροή, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, ράγες οροφής, οθόνη αφής 7’’ με Smartphone Linkage και κάμερα οπισθοποιείας κ.α.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-c640

Συμπερασματικά, η Suzuki έχει δημιουργήσει ένα μοντέλο με χαρακτήρα και προσωπικότητα, που με όπλα την αξιοπιστία, την ευρυχωρία, τη συνδεσιμότητα και τις άνετες μετακινήσεις, διεκδικεί με αξιώσεις μερίδιο σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία. Αξίζει της προσοχής σας.

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-p640

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1242 cc
Ισχύς: 90 PS/6000 rpm
Ροπή: 120 Nm/4400 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 11,8 sec
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,3 l/100 km
Εκπομπές CO2: 98 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 88.2 €
Βάρος: 870 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3700/1690/1595 mm
Χώρος αποσκευών: 267 lt
Τιμή μοντέλου δοκιμής: 15.230€

suzuki-ignis-1.2-hybrid-2018-mytest-q640



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

Πως θα ήταν μία Jaguar F-Type Shooting Brake;

Next Article

Αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης: Ερχεται αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Διαβάστε επίσης: