Οι ταξιδιώτες, πλέον, ενδιαφέρονται περισσότερο από ποτέ για βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές -και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα premium ποσό γι’ αυτό. Σύμφωνα με τον δείκτη Sustainable Travel Index της Euromonitor από τον Αύγουστο του 2023, σχεδόν το 80% των ταξιδιωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τουλάχιστον 10% περισσότερο για βιώσιμα χαρακτηριστικά. Τα δεδομένα αναζήτησης, σύμφωνα με το CNN Travel, της Google δείχνουν ότι ο όρος «βιώσιμα ξενοδοχεία» είναι ένας όρος που παρουσιάζει ανοδική τάση τα τελευταία πέντε χρόνια. Επιπλέον, η Google φέρει πλέον μια οικολογική ετικέτα στα αποτελέσματα αναζήτησης ξενοδοχείων για τα καταλύματα που φέρουν πιστοποίηση από αξιόπιστο όμιλο τρίτων, συνεργαζόμενη άμεσα με οργανισμούς όπως το U.S. Green Building Council (το οποίο παρέχει αξιολογήσεις LEED -Leadership in Energy and Environmental Design). Για παράδειγμα, το 1 Hotel Central Park, όπως και τα άλλα εννέα καταλύματα σε όλο τον κόσμο, ακολουθεί αυτή τη φιλοσοφία του high- low, φέρνοντας τον εξωτερικό κόσμο στο εσωτερικό του, ενώ χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα και φυσικά υλικά όπου είναι δυνατόν. […]